2 Haziran 2011 Perşembe

Mim ve Teşekkürler

Bir heyecan ile açtığım bu blogu yalnız bırakmayıp "merhaba" diyen, koşup gelen ve sıcak birer selamı benden esirgemeyen herkese kocaman sevgiler. Bir kaç günde ne güzel şeyler olmuş buralarda :)


Sevgili Öykü kardeş ( bağlantı oldu mu bilmiyorum, becermişimdir umarım :) )

Mim'lemiş beni. İlk mim'im.

"Güne başlamak isteyeceğimiz, tüm gün çalsa dinlemekten bıkmayacağımız parça"yı paylaşmamız gerekiyormuş bu mimin kuralına göre.

İçimi renklendiren, hoplayıp zıplama isteği yaratan, "vay anasını hayat ne güzel" dedirten, acil durumlarda 3-5 defa ardarda dinleyerek kendimi tazelediğim, depresyon aylarımda uyanmak için sesini açtığım bir parçayı paylaşmaya karar verdim.

Pink Martini / Donde estas Yolanda

Güzel di mi? :)

Ama günün her saati müziği olarak bunu da eklemek istiyorum, Vanessa Mae'ye kıyamadım :)

Vanessa Mae / Sabre Dance

Bağlantıları doğru vermiş olduğumu umaraktan isteyen herkesin yanıtlaması dileğiyle sevgiler yolluyorum.

2 yorum:

  1. ah !
    Pınk martını bayılırım

    su an acık dınlıyorum

    tsk ederım:) mım ı yanıtladıgın ıcın

    yazılarında bulusmak uzere

    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  2. Sevdiğine sevindim Öykü kardeş :))

    Bende seyahat yapmak isteği uyandırıyor, bu yüzden yol cd'lerim içinde mutlaka Pink Martini oluyor.

    İyi geceler, güzel yarınlar olsunnn :)

    YanıtlaSil