3 Haziran 2011 Cuma

İkinci Bahar



Yarın bir arkadaşım evleniyor    Ne güzel, ne mutlu, ne heyecanlı.

İlk değil bu. İkinci evliliğine doğru yola çıkıyor. Evleneceği kişi ise çocukluk arkadaşı. İkisi de ilk evliliklerini noktalayalı epey oluyor. Zaman içerisinde birbirleri için yaratıldıklarını nihayet farketmiş olacaklar ki ikinci baharlarına birlikte yol almaya karar vermişler. Gidecek gücüm yok, kendimi çok yorgun ve bitkin hissediyorum ama kalbim onlarla.

Umarım birbirlerini, birbirlerinin istediği gibi severler ve mutlu olurlar. Mutlulukta esas mesele bu sanki; sevgi çok ama istenildiği gibi sevilmek gibisi yok. Hayatımda çok sevildim ama sadece bir tek defa tam da istediğim gibi sevildim. Tüm beklentilerimi karşılayarak, beni bulutlara uçuracak kadar güzel sevdi. Unutmam mümkün değil pespembe bulutların üstünde gülücükler dağıtarak yaşadığım o mutluluk sarhoşluğunu.

Ama sonra ayıldım! Yalanmış meğer, o yüzden o kadar istediğim gibiymiş. Masal tadında olsun isterdim, tam öyleydi. Masalın, çocuklara uyusunlar diye anlatılan gerçekdışı, abartılı ve yalan şeyler olduğunu bilmiyordum, öğrenmiş oldum.

Herneyse, sevgili arkadaşlarım sizler de sevin, sevilin, evlenin, paylaşın, gülün, mutlu olun. Birbirinizi birbirinizin istediği gibi sevin ve gerçek olun.....

4 yorum:

  1. Arkadaşına mutluluklar diliyorum.Dilerim yolculukları hiç bitmez.

    Darısı sana diyelim ne dersin... :))

    Sende sev sevil hep mutlu ol ...

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım için gelen dileklerin tümüne kocaman amin diyorum, darısı tüüüüm isteyenlerin başına olsun :)))

    Sevelim, sevilelim, hayat bayram olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Mutluluklar dılıyorum..

    ömur boyu

    YanıtlaSil
  4. Sağolasın Öykü kardeş, aminnn :)

    Az önce facebook'ta resimlerini yayınladılar. Nasıl güzel gülmüşler gün boyu, bayıldımmmm :)

    Mutluluk herkese yakışıyor, kimsede eğreti durduğunu görmedim şimdiye kadar ;)

    YanıtlaSil