17 Temmuz 2011 Pazar

Kıskanç!



Ne mikrop bir insanım ben, nasıl hadut bir tipim ah bir bilseniz..

Geçen haftasonu sağlam bir kaçamak yaparak pek sevdiğim bir çocukluk arkadaşımın evine kaçtım. Giderken ev hediyesi olarak ne alsam diye epey düşündükten sonra pek şık bulduğum ferforje bir mumluğu çok içime sinerek paketlettim.

Mumluk çok beğenildi, yere göğe sığdırılamadı, övgünün zirvesine çıktı tabii :) 

Ve bu satırları yazan mikrop şahsiyet ben, kendi ellerimle aldığım hediyeyi kıskandım resmen! Valla kıskandım :)  Üstelik hemen gidip aynından bir tane de kendime aldım. Yaktım bir güzel balkonumda, şimdi mum ışığında romantik romantik yazıyorum size :))

Hem de çok yakıştı balkonuma, pek mesudum... Hayat küçük mutluluklardan ibaret değil mi zaten  ;)

2 yorum:

  1. :) gule gule kullan

    bu kadar cok begendıgın bıseyı arkaadsına alan bı ınsan olarak paylasımcı oldugunu dusunuyorum


    cok ınsan var
    can arkadasım der

    ama cok begendıgı bıseyı aaman da bu sahane bıseymıs benım olsun dıye kendıne ayırır

    sen hem kendıne hem ona alarak
    samdan kardeslıgı de eklemıssın dostluguna:)
    guzel bısey bence

    YanıtlaSil
  2. kıskançlık değil bence bu bişeyi çok beğenip , kendine alacak kadar çok , onu arkadaşına alman ne güzel sadece kendine alıp kendinde olmasını isteyip ona almasaydın o zaman belki kıskannnç diyebilirdik :)

    YanıtlaSil